همسر مهربانم...


مهتاب عشق

عشق من عاشقم باش

   همسر مهربانم :

 

بی تو مرا فردایی نیست...

 



نظرات شما عزیزان:

پویان
ساعت9:06---7 شهريور 1395
مهتاب عشق...
چه زحمتهایی واسم کشیدی نیلوفر، میدونم با هیچ حرفی نمیتونم از خودم دفاع کنم، فقط بدون تمام زندگیمو مدیون تو هستم، هرچی دارم از تو دارم نیلوفر


تنها
ساعت15:37---30 دی 1391
واقعا اهنگش زیباست
وبلاگت هم زیباست

موفق باشین


عنایت
ساعت18:09---29 ارديبهشت 1391
مرسی از این بلاگ خوشگل...
می نویسم بی قاب تا تو جانش بخشی
به بلاگ من با آدرس:
http://globe.loxblog.com/
سر بزن . نظر بده . لینک کن...


ارش
ساعت21:24---5 فروردين 1391
اشتباه نکن…!!

بيشتر از آنکه دلم تنگ باشد براي تو……

براي آن مني که تو را نميشناخت…

تنگ است…!!

وبلاگ قشنگی داری. خوشحال میشم به منم سری بزنی. میای تبادل لینک؟ منتظرتم..........arashsantouri.loxblog.com





حسین علیزاده خاموش
ساعت19:22---13 مهر 1390
سلام و خسته نباشید واقعآ وبلاگ زیبای دارید موفق باشید ار دوست داشتید به وبلاگ من هم سر بزنید
ممنون


parand
ساعت16:13---12 مهر 1390
nice
انشاالله همیشه خوشبخت باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 12 مهر 1398برچسب:,ساعت 14:39 توسط نیلوفر| |


Power By: LoxBlog.Com